معرفی میتسوبیشی لنسر رخ لیفت 2016 ; اسپرت ترین سدان ژاپنی بازار کشور ایران

چهارشنبه 8 شهريور 1396
14:15
Hartley Shelton

بعد از عبور کرد سال‌ها هنوز هم میتسوبیشی لنسر های دهه ی 90 هوا داران دوچندان زیادی دارا‌هستند و با ارزش های متعدد بر پایه ی اندازه تغییراتی که رانندگان این اتومبیل ها در موتور و بدنه ی آن‌ها وارد می کنند خریدوفروش می گردند .

لنسر در بازار کم تنوع سالیان خیر چندان دور کشورمان با توجه به صفات اسپرت و خانوادگی که در خویش داشت به انتخاب بخش اعظم جوانان و طرف داران به رانندگی تبدیل شده بود و بعداز سالها وارد کنندگان میتسوبیشی به کشور‌ایران , با عرضه دوباره این محصول , قصد به زنده کردن تمام آن خاطرات گرفتند البته با دقت به تنوع بسیار بازار اتومبیل نسبت به قبل برای ماندن در رقابت به چیزی بیشتر از نام میتسوبیشی لنسر نیاز است .

19

اخیرا شرکت آرین موتور در لیست فروش خود , مجددا لنسر تیپ۴ را معرفی نموده است و دسته 2016 آن حدود 127 میلیون نرخ‌گذاري شده که با توجه در ظاهر تازه و تغییرات فنی کم باید رویت کرد که بضاعت و توان رقابت با هیوندای النترا , مزدا 3 , رنو فلوئنس , MG 6 و کیا سراتو با ظاهری مضاعف امروزی و ژاپنی هایی مثل هوندا سیویک و تویوتا کرولا را دارااست یا این که خیر؟

11

لنسر تیپ۴ با نوع ۲۰۱۶ , تغییراتی در بدنه و ظاهر دارااست که شاید مهمترین این تغییرات تنها قرار گرفتن لبه ی LED در حوالی لامپ مه شکن خرید خودرو فروش خودرو باشد که در قبلی شاهد تغییراتی شبیه آن در رخ لیفت میتسوبیشی ASX نیز بوده ایم .

میتسوبیشی لنسر چهره لیفت به موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ ۱٫۸ لیتری MIVEC مجهز است که ۱۴۰ اسب بخار را با گشتاور ۱۷۶ نیوتون متر تولید می نماید .

این پیشرانه با استاندارد آلایندگی یورو 5 و مصرف سوخت پایین 6 . 6 لیتر بر خودرو خريد اقساطي ظواهر می‌شود . گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت و امکان تعویض دستی از پشت فرمان به ملازم پدال های منیزیومی مرتبط با بدین عمل , قدرت را به چرخ های جلو منتقل می نماید .


22

در مشاجره ایمنی لنسر به هفت کیسه هوای غیر وابسته مجهز است . سیستم های پایداری الکتریکی در کنار امر برقی اساسی به‌سرعت باعث شده تا هندلیگ آن دقیقا به به عبارتی اندازه که از آن توقع میرود , فوق العاده باشد .

ورود بدون کلید , تهویه اتومات , سانروف , چرخش لامپ در پیچ ها , چراغ زنون با سیستم لامپ پر نمک , سنسور فروغ و باران , دی لایت به ملازم حجم زیادی از چرم کیفیت عالی برای کابین خرید خودرو فروش خودرو … باعث شده تا این ژاپنی از رقبای خود در بازار کشور‌ایران عقب نماند و در بعضی تجهیزات توسعه یافته خیس هم باشد .

4 - 2

با تمام این اوصاف می قدرت گفت که قشر وسیعی از مشتریان خرید خودرو فروش خودروهای صد میلیونی , تولید ها کره ای خوش فروش خیس کیا و هیوندایی را نسبت به سایر خرید خودرو فروش خودروهای حریف ترجیح می دهند .

LANCER - 2016 - 1

به دلیل آن که سرعت در خرید و فروش برای این قشر از اشخاص زیاد دارای اهمیت است اما لنسر به منجر خصوصیت های فنی و پباده سازی ظاهری خاصش می تواند یکی از جذاب ترین خرید خودرو فروش خودروهای مو جود در بازار کنیه بگیرد , خرید خودرو فروش خودرویی که احتمالا نهایی لنسر اصیل تاریخ به حساب آورده می شود .


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 65 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش خودرو و موتور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]